Hoe maak ik van een gewone foto een pasfoto afdruk?

Hoii ik moet een van een gewone foto een pasfotoformaat printen. Vroeger kon dat heel makkelijk maar nu??? Wie kan mij helpen?

Mijn dank is groot!

een jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Dan hoop ik niet voor jou dat je dat voor een officieel document moet aanleveren, bijvoorbeeld bij het gemeentehuis.
Hier ooit eens geprobeerd en werd pertinent geweigerd, het was, hoe mooi ook geprint niet bruikbaar en moest alsnog een officiele pasfoto laten maken terwijl gezicht en beide oren, zonder lach duidelijk zichtbaar was.

Antwoorden (1)

Dat zou hier bijvoorbeeld kunnen:
https://www.idphoto4you.com/
SimonV
een jaar geleden