Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik randen afbeelding in site wegwerken? Css + html + png

Ik moet voor een klant een portfolio bouwen, daar heb ik een logo voor, maar het logo loopt niet over in de site. Hoe kan ik daarvoor zorgen? Zie afbeelding!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
805

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je logo loopt niet over in de site omdat je logo rookeffecten heeft en je site niet.

Bedoel je dat je de marges weg wilt hebben rechts en boven, zet dan een margin:0;padding:0; op beide de body en de img.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aha, dan moet ik eens bekijken hoe ik dat kan laten overlopen. Dat geen van de margin bedoelde ik niet..

Andere antwoorden (1)

Als je een mooie overloop in de site wilt, zonder de ‘harde’ rand, moet je de breedte (canvas) van het logo aanpassen en het aan de uiteinden laten vervagen. Dat kan in Photoshop met bijv. een gradient (maar er zijn meerdere manieren voor).

Ik heb even een voorbeeld voor je gemaakt. Zie afbeelding.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vreemd... ik kan de afbeelding niet toevoegen :-s
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, bedankt voor je antwoord, ik zal dat binnenkort bekijken. :) Nu heb ik als noodoplossing een box-shadow gebruikt, op zich best netjes.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding