Hoe kan ik randen afbeelding in site wegwerken? Css + html + png

Ik moet voor een klant een portfolio bouwen, daar heb ik een logo voor, maar het logo loopt niet over in de site. Hoe kan ik daarvoor zorgen? Zie afbeelding!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je logo loopt niet over in de site omdat je logo rookeffecten heeft en je site niet.

Bedoel je dat je de marges weg wilt hebben rechts en boven, zet dan een margin:0;padding:0; op beide de body en de img.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aha, dan moet ik eens bekijken hoe ik dat kan laten overlopen. Dat geen van de margin bedoelde ik niet..

Andere antwoorden (1)

Als je een mooie overloop in de site wilt, zonder de ‘harde’ rand, moet je de breedte (canvas) van het logo aanpassen en het aan de uiteinden laten vervagen. Dat kan in Photoshop met bijv. een gradient (maar er zijn meerdere manieren voor).

Ik heb even een voorbeeld voor je gemaakt. Zie afbeelding.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vreemd... ik kan de afbeelding niet toevoegen :-s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, bedankt voor je antwoord, ik zal dat binnenkort bekijken. :) Nu heb ik als noodoplossing een box-shadow gebruikt, op zich best netjes.