Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik losse pictogrammen in de taakbalk ipv geclusterd?

In mijn nieuwe werkomgeving worden verschillende schermen (als je bv 2x internet hebt geopend) geclusterd in 1 pictogram op de taakbalk. Dan moet je dus eerst het pictogram aanklikken en daarna kun je pas het juiste scherm kiezen. Geldt ook voor outlook, Excel, Word etc....weet iemand hoe je dat kunt uitzetten, zodat je weer gewoon voor elk scherm een aparte picto in de taakbalk krijgt...?

een jaar geleden
1.2K
Roxx79
een jaar geleden
Oh damn! Bedankt voor je info iig!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ga naar Taakbalk -> Taakbalkinstelllingen
Kies Taakbalkknoppen combineren -> Nooit.
Hierdoor zie je meerdere vensters van programma’s zoals Word in de taakbalk, maar geen tabs van browsers. Als je met de muis boven het icoon van de browser zweeft, zie je alle geopende browserpagina’s.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 24 mei 2022 09:30: bron
SimonV
een jaar geleden
Roxx79
een jaar geleden
Ik kom niet bij de taakbalkinstellingen, zal wel geblokkeerd zijn. Maar is dit van toepassing op elke Microsoft versie? Dus het zou echt gewoon moeten kunnen?
SimonV
een jaar geleden
Bij Windows 10 kan het, bij Windows 11 gek genoeg niet meer.
https://br.atsit.in/nl/?p=29 Met de rechtermuisknop op de taakbalk krijg ik taakbalkinstellingen te zien.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding