Kan je de zoekgeschiedenis van search bars verwijderen?

Als er een searchbar op een site zit kan ik de geschiedenis zien van oude dingen die ik op andere sites heb opgezocht (zie foto) dit is alleen op sites en dus niet bij de normale google search bar. is er een manier waarop ik dit kan verwijderen? Ik heb mn zoekgeschiedenis al is verwijdert.

Picture for question
een jaar geleden
1.3K
bamibal
een jaar geleden
Welke browser?

Antwoorden (1)

Als je met Firefox werkt: klik bij de betreffende site op het hangslot linksboven en klik 'Cookies en websitegegevens wissen'.

Als je met Chrome werkt, zie hier:
https://www.howtogeek.com/664912/how-to-clear-storage-and-site-data-for-a-single-site-on-google-chrome/
SimonV
een jaar geleden