kun je met outlook mail tegelijk naar meerdere adressen sturen, zonder dat deze zichtbaar zijn, en dus niet via de bcc methode?

Ik wil dus 10 adressen tegelijk verzenden, maar iedere ontvanger mag alleen zijn eigen mailadres zien!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
5.8K

Antwoorden (3)

Dan gebruik je dus wel bcc!

Met de bcc methode is het juist zo dat de anderen niet zien wie er nog meer een kopie heeft gekregen.

Carbon copy (afgekort: cc of CC), letterlijk carbonkopie, is een Engelse term die gebruikt wordt op kantoor en in het e-mailverkeer.
Het betekent dat iemand een kopie van een bericht krijgt.

Een variant hierop is de blind carbon copy (bcc of BCC), waarbij de geadresseerden elkaars e-mailadres niet zien. De naam komt van het carbonpapier waarmee dergelijke kopieën in het verleden werden vervaardigd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hoeft niemand in de TO te zetten...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@gast: Als je dat wilt, dan moet je een forward-adres aanmaken, alle onvangers op de lijst zetten en het mailtje naar het forward-adres sturen.
Maar 't is net zo makkelijk om alles gewoon in de BCC te doen.
Naast BCC, kun je natuurlijk ook 10x hetzelfde mailtje versturen naar verschillende adressen. Dat laatste is niet mijn optie maar het kan wel. Gebruik dus gewoon BCC voor 9 adressen en een adres gewoon.
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit probleempje kun je oplossen door mail merge te gebruiken in outlook heet het ook wel samenvoegen je kunt hier een .xls bestand of een access databazse Kijk in Het help bestand van mail programma hoe je dat moet doen het staat er sptaps gewijs in.

Jan.