Kan ik mijn Ipad 2 ook anders updaten?

Tijdens het updaten van mijn ipad naar ios 6.1 geeft hij via itunes aan dat er een netwerk verbindingsfout code 9006 is. Meerde malen geprobeerd maar steeds dezelfde code. Ook heb ik geprobeerd de firmware handmatig te downloaden en via itunes erop te zetten. Dit ging met mijn iphone goed, maar bij me ipad geeft hij aan dat de firmware niet goed is. Nu krijg ik mijn ipad niet meer aan. Kan iemand mij helpen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Misschien moet je om je IPad weer aan te doen, de thuisknop en uit/aan knop gelijk indrukken, dat had ik een keertje Xxd Veel succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet de iPad in DFU mode, door 10 sec de power en home button in te drukken, en daarna +/- 20 sec alleen de homebutton(dus die moet je blijven indrukken vanaf het begin) Daarna met USB kabeltje aan iTunes hangen, en daarna een restore(met shift toets ingedrukt in itunes) uitvoeren, als je voor jouw modelletje ergens anders de firmware haalt. (http://absinthejailbreak.com/download-ios-6-1-for-iphone-ipad-and-ipod-touch/) is het belangrijk is dat je juiste versie kiest! GSM/CDMA/Wifi!!