Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat de mogelijkheid om al je gegevens van Gmail naar een nieuw account over te dragen?

Ik zou graag al mijn gegevens (E-mails, Agenda + contactpersonen) van Gmail-account X naar Gmail-account Y willen overdragen. Is dit mogelijk?

Agenda en contactpersonen kan ik wel exporteren dat is op zich geen probleem. Ik lig dwars met mijn e-mails.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hallo, goede vraag! Kijk eens naar de volgende link. Volgens mij maak je in je gmail dan gewoon een koppeling naar hotmail. Zodra je je berichen binnen hebt ontkoppel je de verbinding weer. Wellicht wil je dit even testen met een testaccount want ik heb het niet zelf getest.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog een bron toegevoegd, de laatste klinkt veiliger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt alles in een keer doorsturen of misschien via pop ophalen vanuit je nieuwe account.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klik in gmail op opties (tandwieltje) naast je naam rechtsboven, klik dan op instellingen en open het 3e tabblad accounts en import. de 1e is dan contactpersonen importeren daar kun je alles instellen en importeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding