Bestaat de mogelijkheid om al je gegevens van Gmail naar een nieuw account over te dragen?

Ik zou graag al mijn gegevens (E-mails, Agenda + contactpersonen) van Gmail-account X naar Gmail-account Y willen overdragen. Is dit mogelijk?

Agenda en contactpersonen kan ik wel exporteren dat is op zich geen probleem. Ik lig dwars met mijn e-mails.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2K

Het beste antwoord

Hallo, goede vraag! Kijk eens naar de volgende link. Volgens mij maak je in je gmail dan gewoon een koppeling naar hotmail. Zodra je je berichen binnen hebt ontkoppel je de verbinding weer. Wellicht wil je dit even testen met een testaccount want ik heb het niet zelf getest.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog een bron toegevoegd, de laatste klinkt veiliger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt alles in een keer doorsturen of misschien via pop ophalen vanuit je nieuwe account.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klik in gmail op opties (tandwieltje) naast je naam rechtsboven, klik dan op instellingen en open het 3e tabblad accounts en import. de 1e is dan contactpersonen importeren daar kun je alles instellen en importeren