Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een usb als vervanger voor harde schijf gebruiken!?

Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn laptop terug naar fabrieksinstellingen zetten, maar dit is niet mogelijk omdat er te weinig geheugen is in het interne geheugen. Het is een opslag van maar 32gb en ik mis 5gb. Het lukt me ook niet om deze ruimte vrij te krijgen. Is het misschien mogelijk dat dit via een externe opslag gedaan wordt?
Ps: het uitroepteken in mijn vraag is per ongeluk! ;)

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Ja. U kunt een USB gebruiken als vervanging voor een harde schijf. Een USB is een opslagapparaat dat kan worden gebruikt om bestanden en mappen op te slaan. Het wordt ook gebruikt om afbeeldingen, muziek en video's op te slaan.

Als u een harde schijf wilt vervangen, moet u ervoor zorgen dat uw computer een USB-poort heeft. U moet er ook voor zorgen dat het besturingssysteem van uw computer USB's ondersteunt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Een bekend probleem. Nee, je kunt in deze situatie niet een deel van de USB als harde schijf gebruiken om meer ruimte te maken.
Wat je wel kunt doen is eerst alle belangrijke data van je schijf halen.
Daarna Windows 10 op je usb-stick zetten.
Vervolgens Windows 10 opnieuw installeren.
(Lees meer...)
SimonV
3 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing