Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik had mijn fotos geüpdatet in Google Back up and Sync. Waar kan ik ze terug vinden?

Ik had mijn foto’s geüpload in Back up and Sync. Blijkbaar bestaat dat niet meer. Hoe kan ik nog bij mijn foto’s komen en hoe moet ik ze overzetten naar Google Drive? (Wat schijnbaar nu het programma is). Foto’s staan niet meer op mijn Desktop..

LeonardN
4 jaar geleden
Foto’s staan niet meer op mijn Desktop..
ehh dat een functie niet meer beschikbaar is zorgt er niet voor dat bestanden zomaar verdwijnen.
Als je foto's niet meer op je desktop staan, heb je ze daar zelf afgehaald.
Of je zoekt niet goed.
LeonardN
4 jaar geleden
Hoe was precies je flow? 1. Je telefoon uploade foto's naar Google Photo's> Back up and Sync downloade de bestanden naar je PC. Kijk op https://photos.google.com (of op je mobiel)
2. Jij zette je foto's in een map > Back up and sync uploade de foto's naar Google photos'. Kijk in de map waar je zelf de foto's zette.
crispy
4 jaar geleden
Ik heb veel emails gehad van google dat die service zou stoppen en dat bestanden daarna niet meer bereikbaar zouden zijn. Kennelijk was jij niet bereikbaar of klopte je email adres niet.
LeonardN
4 jaar geleden
Ik heb veel emails gehad van google dat die service zou stoppen en dat bestanden daarna niet meer bereikbaar zouden zijn Kan je de zin die dat stelt kunnen kopiëren en plakken? (ik geloof weinig van je stelling)
Back up and Sync is alleen een methode om bestanden van A naar B of van B naar A te krijgen. Niet een opslagmethode.
Als BuaS stopt zijn A en B nog gewoon bereikbaar imo.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Google Back up and Sync synchroniseerde tot 1 oktober mappen op je computer met Google Drive. Hopelijk staan ze nog steeds in Google Drive.
https://www.google.com/drive/
Bron: op 1 oktober stopt het programma met werken en moet je Drive gebruiken om toegang te krijgen tot de bestanden.
(Lees meer...)
SimonV
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
+ (was in de war met Google Photo's, maar dit is logischer)
Of op je PC.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing