Nee. (even aangenomen dat je geen uitvoerend artiest/rechthebbende bent die al een contract heeft met Spotify).

De muziek die op Spotify komt, komt daar door een overeenkomst tussen de rechthebbende van de muziek en Spotify.
Je kan dus niet zelf een remix maken van allerlei muziek waarvan de rechten bij allerlei rechthebbenden liggen en deze uploaden.
Net zoals dat je je vakantiefilmpjes of videof*cks niet naar Netflix kan uploaden.

Waar dat dus wel naar toe zou kunnen is Youtube of Soundcloud, maar daar kan het wel, maar MAG het niet, althans niet als jij niet de rechthebbende bent van die muziek waarvan jij een remix hebt gemaakt.

Wat je wel kan doen op Spotify is zelf een playlist aanmaken met de nummers die al op Spotify staan.
Maar goed dat wordt dan geen mix natuurlijk.
===
Als je WEL rechthebbende van de muziek bent, zal je een artiestenaccount aan moeten maken en de procedure moeten volgen om jouw gewenste muziek op Spotify te krijgen. Bedenk goed dat als je nummers van andere remixt je ook de rechten/goedkeuring van AL die artiesten/rechthebbenden nodig hebt.

https://artists.spotify.com
Toegevoegd op 22 mei 2021 06:24: tekst