Laatst een externe harde schijf gekocht van LG 500 gb en heb er een serie opgezet maar mijn xbox en tv (ook LG) herkennen geen videobestanden???

Wil de harde schijf gaan gebruiken om films te kijken via mijn xbox of televisie, maar hij herkent de schijf wel maar herkent geen videobestanden? wie o wie weet waar dit aan ligt en hoe het is op te lossen? heb hem al geformatteerd naar exFat werkt niet en NTFS werkt ook niet...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
exFat? Zien de apparaten de bestanden wel maar kunnen ze ze niet afspelen (fout formaat), of zie je de bestanden helemaal niet (bestandssysteem, of file-extensie)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zien de mappen wel maar de bestanden niet (avi) maar als ik er muziek op zet kan ik wel muziek afspelen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe kan je dat instellen dan? Ik kan kiezen tussen exFat of NTFS met formatteren???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe kan je dat instellen dan? Ik kan kiezen tussen exFat of NTFS met formatteren???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe kan je dat instellen dan? Ik kan kiezen tussen exFat of NTFS met formatteren???

Antwoorden (2)

Geen NTFS, geen eXFAT maar FAT32 is het bestandssysteem wat je moet hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De harde schijf moet vaak als FAT32 geformatteerd worden. En kijk ook of jouw videobestanden het juiste formaat hebben. Meestal is dat mp4 of avi en niet mkv.