Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Aangezien Powerpoint een programma uit het Officepakket is werkt het op dezelfde manier als Word en Excel. Dus je maakt een ë door eerst de "-knop in te toetsen en vast te houden en daarna de e-toets.
(Lees meer...)
Amadea
4 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Ik vrees dat dit antwoord niet volledig is... het werkt namelijk alleen wanneer je de juiste configuratie voor je toetsenbord hebt ingesteld: "Verenigde stateten (internationaal)" Wat altijd werkt is het standaard Windows programmaatje 'Speciale tekens' gebruiken:
https://computertotaal.nl/artikelen/pc/speciale-karakters-gebruiken-in-word/
LeonardN
4 jaar geleden
@Oze Als je je toetsenbord verkeerd hebt ingesteld en niet op Verenigde Staten (internationaal) hebt staan, moet je dat als eerste veranderen. Als antwoorder kan je niet van dat probleem uitgaan. Je zal ook eerst Windows en Powerpoint correct geïnstalleerd moeten hebben, maar dat hoeft een antwoorder natuurlijk ook niet uit te leggen.
Hier een soort gelijke uitleg
https://www.euroteken-toetsenbord.nl/e-met-puntjes/
Dat je je toetsenbord goed ingesteld hebt staan wordt altijd als een gegeven beschouwd. Speciale tekens gaan gebruiken voor iets alledaags als een trema is natuurlijk kolder (ja het kan, maar vertraagt de boel natuurlijk enorm). Als "+e niet werkt zal de vrager de vraag moeten stellen waarom dat niet werkt en kan hij de uitleg krijgen hoe hij zijn toetsenbordinstellingen juist krijgt.
gvrox
4 jaar geleden
Het is maar de vraag wat je "verkeerd instellen" noemt, persoonlijk gebruik ik de " toets heel vaak, om ook daadwerkelijk een " te typen. Een ë heb ik veel minder vaak nodig, maar moet wel steeds nadenken welke alt-code het is.Ik lees nu net dat je ook op de Windows-toets tegelijk met de . kunt drukken voor de emoji-popup. Klik nu op de Ω, dan krijg je ook een lijst met speciale symbolen (klik onderin op de Ç als het nog niet daarop staat). Toch een beetje omslachtig, en jammer dat die popup steeds terugvalt naar de emoji's.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing