Welke all-in-one wifi printer aangeraden voor draadloos printen (en airprint?)

Hoi iedereen, welke all-in-one (scannen, kopiëren, printen) wifi printer raden jullie me aan om draadloos te printen via imac (en imac, iphone?)

Ik had een epson besteld via conrad (type ontgaat me even), maar heb die moeten terugsturen omdat die geen wifi instellingen opsloeg.

Airprint is niet noodzakelijk, zolang er maar een app beschikbaar is zodat er toch via deze devices afgedrukt kan worden.

Budget <120€

Met vriendelijke groeten
Steven

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
ItisILeClerc
11 jaar geleden
de Canon MG5350, momenteel voor 69 euro
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ItisLeClerc, geef gewoon antwoord.
Jou antwoord staat nu als reactie, daar krijg je geen extra punten voor.

Het beste antwoord

Ik heb laatst deze gekocht. (HP Deskjet 3070A)
Alle opties zitten erop en hij werkt prima.
De printer heeft ook nog een leuk prijsje !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb een epson stylus sx235w gekocht een jaartje geleden.
Printer werkt perfect met de Epson print app.
Kost nu rond de 75 Euro.
Ben zeer tevreden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens Tweakers.net is de http://tweakers.net/pricewatch/319673/epson-expression-home-xp-205 best goed. Hij ondersteund al je eisen, is de goekdoopste en krijgt 3 van de 5 sterren.
En is lekker snel.
Kortom: deze MOET je gewoon nemen!

Toegevoegd na 37 seconden:
goekdoopste = goedkoopste
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze heb ik gehad via conrad en teruggestuurd. Wifi werkt irl niet naar behoren