Is deze computer geschikt om te gamen ? (lees beschrijving)

Ik wil een computer kopen en wil er games op spelen zoals gta of zo en dan ook vloeiend en op een hoge resolutie, en sommige video's wil ik ook nog opnemen ! Ondersteunt deze computer dat of niet ?

•Samsung 19 inch B150N
•TP-Link 300MB Wifi kaart
•51-in-1 Cardreader
•AMD Radeon HD6530D 1GB
•DVD Brander Optical Disc Drive
•1000 GB SataIII Hardeschijf
•8GB DDR3 Werkgeheugen Corsair
•7.1 Geluidskaart
•Gigabyte FM1 GA-A55M-DS2
•Standaard koeling
•Llano A6-3670 QuadCore 2,7GHz
•500 Watt Cooler Master voeding
•Cooler Master Elite 431 Plus Groen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ja, hier kan je prima op gamen (gta4) maar gta5(is nog niet uit, maar word wel een zwaardere game) weet ik niet zo zeker, want ik denk dat je bij gta4 al de graphics op low/medium moet zetten om deze vloeiend te spelen en dan ook nog op te nemen.

Ik raad sowieso aan om een speciale harde schijf aan te schaffen speciaal voor opnemen zodat bijvoorbeeld fraps volledige gebruik kan maken van de harde schijf zonder dat hij last krijg van andere processen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke maar denk je dat het ook geschikt is voor minecraft want gta doet het goed op me oude computer en minecraft niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou het wel mw3 kunnen spelen ? Of battlefield ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha no problem. als je wilt kan je er een server bij draaien voor je vrienden =)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke mooi want ik wou rond de 550 euro uitgeven dankjewel voor je tips
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
over bf3 en mw3, zul je de resolutie en instellingen laag moeten zetten en even mee spelen, maar zou opzich wel kunnen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke ik denk dat ik dan een duurdere video kaart neem