Wat is een goed programma om wachtwoorden in te bewaren?

Momenteel gebruik ik Dashlane (de gratis versie) om mijn wachtwoorden op pc te bewaren. Nadeel van de gratis versie: je kan een beperkt aantal wachtwoorden opslaan. Helaas kan ik geen Premium versie kopen, omdat ik alleen kan betalen via iDeal, en dát is nou net geen mogelijkheid om een Premium abonnement te kopen.

Weet iemand een simpele programma waarbij je een oneindig aantal wachtwoorden kan opslaan (liefst meer dan 50)?

Griffin
3 jaar geleden
Deze adverteert zich als Dashlane alternative met unlimited password in de free editie:
https://www.roboform.com/lp?frm=offer-dashlane-alternative&rec=RoboForm%20for%20Dashlane%20users.%20Just%20$12/year%20for%20New%20RoboForm%20Everywhere%20subscriptions!%20&dc=DASH&affid=gcomp&gclid=Cj0KCQjw8fr7BRDSARIsAK0Qqr7IxNiNNiTlsvfRhmaakgPe0Ebd4F8o5yWqVkUYc-0_k9ii5lbQYswaAnDaEALw_wcB
DaanVreugdenhil
3 jaar geleden
Beste Griffin, Bedankt voor je reactie. Ik gebruik nu Roboform. MvG,
Daan Vreugdenhil

Antwoorden (1)

Als je alleen wachtwoorden van internet wil bewaren, kan je Google Chrome gebruiken. Als je je wachtwoorden ook op verschillende apparaten wil hebben kan je een Google account koppelen, dan kan je b.v. ook op je smartphone of tablet inloggen met de wachtwoorden op je PC.
Gebruik je liever een andere browser, Microsoft (met Edge) en Apple hebben ook alternatieven.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
DaanVreugdenhil
3 jaar geleden
Beste mellen, Dat is niet helemaal wat ik zocht. Ik bedoelde meer een apart programma zoals Dashlane. Ik heb via een ander antwoord op mijn vraag nu Roboform geïnstalleerd, en gebruik dat nu. Maar bedankt voor het mee zoeken naar een oplossing.