snel toetsen rct3 staat uit wat nu

ik wilde wat ophogen met Shift+muis maar er gebeurde niks ook met p kon je niet op pauze zetten ik denk dat de sneltoetsen van rct3 uitstaan weet iemand hoe ik ze weer kan aanzetten alvast bedankt

Toegevoegd na 18 minuten:
ik heb alle toetsen geprobeert alleen de windows knop werkt in rct 3 gewoon op windows werkt wel alles

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Misschien ctrl en shift aan de rechterkant indrukken dat ie het dan weer doet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan de andere shift-toets proberen te gebruiken. Als dat niet werkt zou je in de opties kunnen kijken of het niet toevallig uitstaat dat je sneltoetsen kan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb hem toevallig zelf geïnstalleerd staan. Je klikt in het hoofdscherm op Options en vervolgens op het rood omcirkelde icoontje, daar kun je ze instellen, dus waarschijnlijk is daar bij jou alles leeg als ze niet meer werken? Kijk even op de toegevoegde afbeelding.