Weet iemand waar ik de USB 3-aansluitingen kan vinden op deze pc (zie uitleg)?

https://www.paradigit.nl/paradigit-home-amp%3B-office-ultimate-i7-9700/80056247/product. Ik weet dat deze de USB 3 aansluiting heeft twee stuks volgens mij maar ik weet niet waar ze zitten hoe ze eruit zien

3 jaar geleden

Antwoorden (1)

USB 3-aansluitingen zijn altijd blauw van kleur.
Als je zwarte aansluitingen ziet zijn het meestal USB 2.0-aansluitingen.

Ik gok dat de aansluitingen dus de 2 zijn die je voorop de kast ziet.
Anders kijk je achterop en kijk je of je daar blauwe USB-aansluitingen ziet.
===
Ah op de andere foto zie ik het duidelijk.
Het zijn 100% de twee voorste.

Overigens heeft USB 3 alleen effect als het apparaat wat je aansluit OOK USB 3 is.
Dat zie je eveneens aan de blauw connector.
===

Aan de achterkant zitten er ook 2, zie ik op de 360 weergave.
Maar er zitten ook 2 USB-2.0 aansluitingen (naast de netwerk-ingang) als onderste zogezegd.
===

Met dank aan Griffin:

Niet alle USB 3.0 zijn blauw, sommige merken hebben hun eigen kleurstelling. Asus ROG (rood) en Razor (groen) bijvoorbeeld.
In jouw geval, en in zeg >95% van de gevallen is USB 3.0 blauw.
Toegevoegd op 04 oktober 2020 10:46: bron
Plaatje bij antwoord
3 jaar geleden
Griffin
3 jaar geleden
@LeonardN: "USB 3-aansluitingen zijn altijd blauw van kleur."
Deze durf ik te betwisten, USB3.0 is niet altijd blauw, Geel / Groen / Zwart is ook mogelijk.
Bij mij vanwege het ROG thema zijn ze zelfs rood gekleurd.
LeonardN
3 jaar geleden
Goeie, er zijn inderdaad uitzonderingen op de regel. Bepaalde merken die een eigen kleur gebruiken, buiten de algemene standaard.
Zal hem even toevoegen.