Hoe zorg ik ervoor dat mijn printer kleurenafbeeldingen in kleuren print in plaats van zwart-wit?

Ik heb een Windows 10 PC en een Canon (kleuren)printer.

LeonardN
11 maanden geleden
in: Hardware
1.6K
SimonV
11 maanden geleden
Model Canon printer?
Inktjet/Laser? a. Zoek naar een tabblad of sectie met de naam "Kwaliteit" of "Kleuropties" in het venster met printerinstellingen.
b. Controleer of er een optie is om kleurenafdrukken te selecteren of een specifieke kleurmodus (bijvoorbeeld "Kleur", "Foto" of "Auto").
c. Als je een optie voor kleurmodus vindt, selecteer deze dan om kleurenafdrukken mogelijk te maken.
d. In het venster met printerinstellingen ga je naar het tabblad "Geavanceerd" of "Geavanceerde opties".
e. Zoek naar een instelling met de naam "Afdrukken in grijswaarden" of "Afdrukken in zwart-wit".
f. Zorg ervoor dat de optie "Afdrukken in grijswaarden" niet is aangevinkt of uitgeschakeld.
LeonardN
11 maanden geleden
Canon Pixma TS5350a
Inkjet
Amadea
11 maanden geleden
Mogelijk is één van de kleuren cartridges zo goed als leeg. Dan schakelt het apparaat automatisch over op zwart-wit. Oplossing: de bewuste kleur cartridge vervangen.
jc54
11 maanden geleden
Printkop reinigen.......zie link, blz 121 en 122
https://www.handleidi.ng/canon/pixma-ts5350/handleiding?p=121
Verwijderde gebruiker
11 maanden geleden
De Canon Pixma TS5350a maakt gebruik van 2 inktcartridges: 1 zwarte en 1 gecombineerde met 3 kleuren. De kleurencartridge moet worden vervangen zodra 1 van de kleuren op is, ook als de andere 2 kleuren nog vol zijn. Als u veel afdrukken maakt met één of twee kleuren, kunt u beter kiezen voor een printer die gebruikmaakt van 4 cartridges.

Geef als eerste antwoord