kan ik een cd rom gebruiken om filmpjes af te spelen op mijn tv?

ik heb enkele mp4 bestanden die ik zou willen afspelen doormiddel van een cd die ik simpelweg in de cd speler moet steken
is de cd rom de goeie cd om via mijn laptop dit mp4 bestand op de cd te zetten en het bestand af te spelen via de televisie? ik zou het liefst een cd gebruiken ipv andere middelen zoals laptop en hdmi of sd kaart

martismensun
3 jaar geleden
dus als ik een dvd rw heb kan ik dit wel?
LeonardN
3 jaar geleden
EN een DVD-speler. EN als je het op de juiste manier brandt.
Het moet wel een afspeelbare DVD worden. Als je zomaar de MP4 brandt wordt het niks

Antwoorden (1)

Nee, wat jij wil kan niet. Niet op de manier zoals je voor ogen hebt.
CD-spelers spelen alleen audio af, geen video, ze hebben ook geen video-uitgang.

Laptop+HDMI+TV is de logische setup.
Anders zou je nog een DVD kunnen branden en een DVD-speler gebruiken als je die hebt.