Mijn Microsoft Office Word 2007 doet het niet, weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Onderaan het scherm staat: de wijziging is niet toegestaan, omdat de selectie is vergrendeld. Ook kan ik nergens op klikken en niet typen. Als ik het opstart, wordt er gevraagd of ik een productie sleutel wil invoeren. Dat kan zowel telefonisch als via internet. Eerst was het mogelijk op annuleren te klikken en gewoon met Microsoft te gaan werken, maar nu lukt dat opeens niet meer en vergrendeld hij alles. Het lijkt wel alsof Microsoft Office inactief is. Wat kan ik hieraan doen? Ik moet een aantal hele belangrijke verslagen maken, dus ik heb het echt nodig...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Dan moet je gewoon voor het product betalen of activeren als daarom gevraagd wordt.
bamibal
12 jaar geleden
Zoals Bamibal zegt moet je je product dan activeren (wat enkel mogelijk is als je het product hebt aangekocht)

ofwel kan je ook gebruik maken van gratis of online alternatieven:

- OpenOffice is een gratis alternatief van de Microsoft Office-toepassingen. Je kan het onder deze naam in Google terugvinden (naast een tekstverwerker heb je er ook rekenbladen, presentatiesoftware, tekensoftware...)

- Je kan Office ook online gebruiken. Als je je op Office Online (https://skydrive.live.com/) aanmeldt met je Hotmail of Windows Live-account, dan kan je gratis Office documenten aanmaken (en ook rechtstreeks afdrukken)

- Het laatste alternatief dat ik ken is via Gmail. In Gmail kan je Office-documenten aanpaken via het tabblad "documenten." en ook rechtstreeks afdrukken.

Toch raad ik je vooral, als gratis toepassing, Office Online aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb Microsoft op een Cd-rom gekocht en er dus voor betaald. Maar toch doet hij het niet.. Weet je misschien ook hoe dat kan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je "Office" 2007 of een nieuwere versie aangekocht? Als dat laatste het geval is, dan is het normaal dat je "sleutel" niet werkt bij de activatie. In dat geval moet je je cd-rom gewoon insteken en de installatieprocedure volgen. Als je Office 2007 hebt gekocht, dan moet je gewoon heel goed nakijken of je geen tekens bent vergeten tijdens het activeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een legale versie gekocht hebt, kun je gewoon telefonisch contact opnemen met de microsoft helpdesk. Je betaalt tenslotte niet voor niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteraard kan je het ook zo oplossen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kunt u wat meer informatie geven over uw Office 2007? Welke versie van Office 2007 staat er op uw computer geinstalleerd. (Thuisgebruik en Studenten, Professional, Standaard, Etc). En welke versie van Office heeft u aangeschaft. Het kan zijn dat er op uw computer een andere versie van Office 2007 geinstalleerd is dan de welke u aangeschaft heeft, in dat geval dient u het Office pakket van uw systeem te verwijderen en uw eigen Office versie te installeren. Als u een "Medialoze licentie" heeft aangeschaft, dus een serienummer zonder installatie DVD, dan kunt u wellicht uw kopie van Office downloaden via de volgende website: http://www.microsoft.com/office/backup2007/nl-nl/default.mspx
Kunt u wat meer informatie geven over uw Office 2007? Welke versie van Office 2007 staat er op uw computer geinstalleerd. (Thuisgebruik en Studenten, Professional, Standaard, Etc). En welke versie van Office heeft u aangeschaft. Het kan zijn dat er op uw computer een andere versie van Office 2007 geinstalleerd is dan de welke u aangeschaft heeft, in dat geval dient u het Office pakket van uw systeem te verwijderen en uw eigen Office versie te installeren.

Als u een "Medialoze licentie" heeft aangeschaft, dus een serienummer zonder installatie DVD, dan kunt u wellicht uw kopie van Office downloaden via de volgende website:

http://www.microsoft.com/office/backup2007/nl-nl/default.mspx