Hoe kan ik teruggevonden muziek op een sd-kaart opnieuw afspelen?

Ooit ben ik eens wat muziek verloren die opgeslagen stond op een sd-kaart. Via een programma heb ik de verloren gewaande muziek uiteindelijk toch terug kunnen vinden. Alleen geeft de pc aan de muziek (.mp3) niet af te spelen is. Ook als via "openen met" een andere programma gebruik (bijvoorbeeld Windows media player) lukt dat helaas niet. Is er een mogelijk om de muziek op de een of andere manier alsnog te kunnen afspelen?

1.1K
Griffin
3 jaar geleden
Probeer WinAmp: http://winamp.com/
Thecis
3 jaar geleden
of vlc media player

Antwoorden (1)

Dit klinkt alsof jouw programmaatje wel iets gevonden heeft om te herstellen, maar dat het bestand uiteindelijk niet (helemaal) in zijn oude luister hersteld is. M.a.w. je herstelde MP3-bestand is corrupt en daardoor niet meer af te spelen.

Je kunt proberen deze te herstellen met bepaalde tools. Kijk eens op deze link voor wat tips: https://helpdeskgeek.com/how-to/find-and-fix-damaged-mp3-files/
Ozewiezewozewiezewallakristallix