Ja, dat is zonder enig probleem mogelijk, in de BIOS moet je dan wel instellen dat je het PEG slot als voorkeur hebt boven de interne graphics, vaak staat deze instelling op 'auto' en gaat het goed, in het andere geval blijf je zwart beeld houden op je discrete grafische kaart.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Tnx man bedankt en als het zwart beeld is hoe moet ik het dan fiksen