Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je 1 Win10 home product code gebruiken voor 2 pc's?

ik heb een laptop en een desktop op de desktop staat win 10 home kan ik dat ook op die laptop zetten met de productcode van de desktop

1.4K
LeonardN
4 jaar geleden
Je kan voor minder dan 10 euro een Windows 10 licentie kopen. Krijg je een sleutel via de mail.
Tik in op Google
Koop windows 10 key
emiel2006
4 jaar geleden
Heb ik gedaan bedankt
DonnyDoe
4 jaar geleden
Misschien heb je nog een code van een oude computer met minimaal Windows 7 en die kan je dan updaten naar Windows 10.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee, dit is helaas niet mogelijk. De licentievoorwaarden van Microsoft zijn hier behoorlijk duidelijk in: zodra je een productsleutel invoert op je pc, wordt de software gekoppeld aan het hardwareprofiel van de huidige PC. Je zal dus voor je laptop een andere code moeten gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Griffin
4 jaar geleden
Is wel mogelijk, ik weet niet waar jij die wijsheid vandaan hebt, maar per sleutel mag je van Microsoft drie keer activeren, zogenaamde 'grace activation'
VraagAntwoord66
4 jaar geleden
@Griffin heb je daar bronnen van? Ik heb even zitten googelen, maar ik kan er helemaal niets over vinden. Wel is er een grace period. Dat is de bedenktijd. Na de bedenktijd is je activatie officieel.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding