Hoe komt het dat ik soms goeie wifi heb en soms slecht wifi op dezelfde plek?

Hoi, ik zit op zolder bij mijn slaapkamer en kijk in de avond vaak youtube of netflix, ik heb eigenlijk altijd rond de 30mpbs download en 40 mbps upload, maar de laatste 2 maanden heb ik soms de ene dag 30mbps 40mbps upload en de andere dag 2mbps download 7mbps upload, weet iemand hoe dit komt?
Ik gebruik geen wifi versterker of andere apparatuur.
Bedankt

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit kan door verschillende factoren en storingen veroorzaakt door andere WIFI netwerken komen. Soms kan het een verschil maken je eigen WIFi kanaal in je router op een ander kanaal (met minder storing) te laten uitzenden. Succes !