Beeldscherm van de desktop computer blijft ingezoomd, hoe zet ik dat terug?

Mijn beeldscherm van mijn computer blijft ingezoomd en dat is zeer irritant. Ik heb al van alles geprobeerd met de resolutie spelen, ctrl en dan scrollen en de computer terug naar de fabrieksinstellingen zetten. Maar niks helpt. Heeft iemand hier nog ideeën?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.1K
gvrox
4 jaar geleden
Gaat het om Windows 10 ? Ga eens naar https://support.microsoft.com/nl-nl/help/27928/windows-10-make-windows-easier-to-see en klik op de knop "elementen groter maken" en controleer dat het op 100% staat, zo niet, stel het dan zo in.
BonBonvanJohn
4 jaar geleden
Gebruik je toevallig een tv als beeldscherm via HDMI? zo ja, dan heb je last van 'desktop overscaling'. Je kunt in de videokaart instellingen dit aanpassen. Sommige tv's zelf hebben ook instellingen die overscaling kunnen verhelpen.

Antwoorden (2)

Ctrl + 0 (nul niet o)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Heb dit ook voor gehad en wat uiteindelijk bij mij hielp was de computer uitschakelen met de aan-uit knop(dus niet via scherm)en na uitzetten onmiddellijk terug aanzetten(geen tijd tussen laten!).
hopelijk help dit ook bij jou
fremar