Hoe is het startscherm na laptop in slaapstand als de accu leeg?

Als een laptop in slaapstand is uitgevallen omdat de accu leeg is, zijn de pagina's & word bestanden die open stonden dan gelijk te zien bij het opstarten? Of ben ik alles kwijt en zijn de bestanden weg?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Bij een gewone slaapstand ben je mogelijk wel wat kwijt; je browser zal waarschijnlijk wel de tabbladen tonen die openstonden, en Word zal proberen om de bestanden te recoveren. Misschien raak je dan net de laatste stand van zaken kwijt, maar alles weg lijkt me niet waarschijnlijk.
Bij een 'hibernate' schrijft de laptop het hele geheugen naar disk, en dan zou alles precies zo weer terug moeten komen.
De vraag klinkt alsof je deze situatie nu zelf meemaakt; dan kom je er toch vanzelf achter ?
gvrox