Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Netflix zegt dat ik een account heb aangemaakt maar dit klopt niet . Wat te doen?

Ze sturen me steeds mails omdat ik een account zou hebben aangemaakt maar dat heb ik helemaal niet. Wat kan ik het beste doen? Negeren en uitschrijven voor emails? Of toch contact met hen opnemen?

1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als ik jou was, zou ik even bellen:

https://help.netflix.com/nl
Hier staat het telefoonnummer (bel ons).

Er zijn vaak nep mailtjes in omloop, die Netflix gebruiken.
Wie weet is dat bij jou ook zo....

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Pieterke
4 jaar geleden
Dank je wel voor je reactie.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hoop dat je het opgelost krijgt ;-)
Pieterke
4 jaar geleden
@Simonsdochter: Ik heb gelijk gebeld en ze hebben mijn mailadres geblokkeerd voor Netflix. Mocht ik nu toch een account bij hen willen aanmaken dan moet ik hun eerst bellen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Fijn dat het zo geregeld is.
Goed gedaan!
Groetjes.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding