Als ik iets van internet bestel van 18 plus, moet een 18 jarige dan tekenen bij ontvangst ofzo?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
1K
Amadea
6 jaar geleden
Waarbij je dus meteen al duidelijk maakt dat jij nog geen 18 bent. Hopelijk wel 16, want dat is de leeftijd die voor deelname aan déze website vereist is.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee tenzij het bedrijf aangetekend op post doet. Dan is er een handtekening vereist

Antwoorden (1)

Als je al op voorhand betaald hebt en dergelijke, dan kan je er vrij gerust in zijn dat ze zonder problemen en zonder handtekening je pakket gaan afleveren.