wat betekent R+R op hyves

ik zie heel vaak bij mijn hyves vrienden dat er staat bijv: jamila R+R wat is die R+R toch

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
17.9K

Het beste antwoord

Op Hyves heb je ranglijsten zoals Meest Gerespecteerd en Meest Besproken, kijk maar:

http://www.hyves.nl/fotos/meestgerespecteerd/
http://www.hyves.nl/fotos/mostreaction/week/

Voor sommige mensen is het een droom om in die lijst te komen. Zij vragen dan uiteraard aan zoveel mogelijk mensen of zij een reactie en/of respect willen geven. Ze lijken er ten eerste dan natuurlijk populairder door, en ten tweede maken ze een (erg kleine) kans dat ze in die ranglijsten terechtkomen. Daarom vragen ze om een Reactie en Respect, afgekort tot R&R. Soms vragen ze het ook wat subtieler. Dan zeggen ze bijvoorbeeld 'wat je geeft, krijg je terug' of zeggen ze 'R&R ALTIJD TERUG' of iets dergelijks. Dat betekent niets anders dan dat ze jou ook een 'R&R' geven als jij hen een 'R&R' geven.
Het is dus allemaal best wel kinderachtig, om te gaan bedelen om een R&R.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

R+R = Reactie + Respect.
Dan willen ze dat je een reactie & respect op hun profielfoto geeft.