Als je een film op je iPod touch wilt zetten dan kun je dat doen met iTunes, de meeste soorten films zet iTunes om naar mp4 formaat zodat hij 'm op je iPod touch kan afspelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Video
Ondersteuning voor aansluiting composite-videokabel (480p en 576p)
H.264 video, tot 1,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 beelden per seconde, H.264 Baseline Profile Low-Complexity met AAC-LC audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestandsstructuren; H.264-video, tot 2,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 frames per seconde, Baseline Profile tot niveau 3.0 met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestandsstructuren; MPEG-4-video, tot 2,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 beelden per seconde, Simple Profile met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestandsstructuren

je moet ze converteren, Itunes doet dat geloof ik niet zelf. Je hebt programma's als Leawo dit dat doen, en dan kan je ze pas via itunes op je Ipod Touch zetten. Dan kan je ze pas afspelen