Hoe lang duurt het voordat Adwords zichtbaar is?

Als ik in adwords bv het zoekwoord: "kwaliteitsdienst" aan maak om 8:00 uur, vanaf wanneer is dit actief en verschijnt het met mijn website in de zoeklijst?

Toegevoegd na 7 uur:
Vrij snel is ruim begrip, ik wil adwords aan de actualiteit ( tv programma) koppelen, stel op tv is een onderwerp over kwaliteitsdiensten dan wil ik adwords koppelen aan kwaliteitsdiensten.
Dat is dus actueel tot een paar uur na de tv uitzending en heeft het geen zin als het 3 uur later te zien is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.1K

Het beste antwoord

Ik dacht dat het vrij snel ging, al wordt er wel een controle uitgevoerd. Echter: of je advertentie getoond wordt, hangt van allerlei instellingen af: je budget perdag, het budget per klik, het verwachte aantal vertoningen over de dag ism het budget enz enz Allemaal instellingen die je zelf kan kiezen. Je advertentie zal dus niet altijd bij elke zoekopdracht verschijnen.

Toegevoegd na 9 uur:
Met vrij snel bedoel ik een paar minuten. Dat zou dus moeten lukken, maar the proof is in the pudding: probeer het. Zolang er niet op een advertentie wordt geklikt kost het niks tenslotte.