Ik wil mijn Hotmail inbox in 1x legen (1500 berichten) De opruimen-functie zie ik niet. Hoe moet dit?

Ik zag dat er eerder al werd geopperd dat je gewoon boven in de balk zou kunnen klikken op “opruimen”, maar die functie staat er helaas niet bij bij Hotmail. Alleen: Beantwoorden, Doorsturen, Prullenbak, Sorteren. Als ik de prullenbak gebruik kan dat alleen maar door elk bericht apart aan te klikken. Maar dit moet toch ook voor de hele mik in 1x keer kunnen lijkt me? Graag tips!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K
LeonardN
4 jaar geleden
Hoe gebruik je je hotmailaccount?
Via het ingebouwde mailprogramma van Windows 10?
Via het programma Outlook?
Via de website https://outlook.live.com/mail/0/inbox ?

Antwoorden (2)

Alles in een keer is wat veel maar je kunt het eerste bericht aanklikken en dan een stuk naar beneden gaan en dan met de shift ingedrukt dat bericht lager dus aanklikken dan worden de daarboven staande berichten allemaal geselecteerd. Dan kan je op delete drukken. en zo kan je in een paar keer alles verwijderen.
4 jaar geleden
Links van "Postvak IN" staat een rondje.
Klik hierop.
Dan krijg je de melding ""Alles in Postvak IN is gesorteerd"
Klik op de Delete-knop (Of rechtermuisknop - Verwijderen).
(Werkt bij mij).
SimonV