Ik heb codes ingevuld in Brackets maar een achtergrond wilt niet reageren wat moet ik doen?

Dat is mijn index.html: https://gyazo.com/daa58980bb49cdf433bfb7ecc1806a18

Dit is mijn main.css:
https://gyazo.com/98c232d15a128ad082da3f8160c8e8b6

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (3)

Het zou kunnen komen doordat je achter de regels 8, 10 en 11 de puntkomma ( ; ) vergeten bent.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het gebeurd niks,
Verander de height een naar pixels ipv naar procenten. Vergeet ook de closing niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
In je code zitten drie soorten foutjes (waarvan er al twee zijn genoemd):

1. Je moet je html-tags afsluiten tenzij ze zelfafsluitend zijn (zoals en
);
2. Je moet achter alle regels in css een puntkomma (semicolon) plaatsen;
3. Al je elementen hebben, tenzij ze inhoud hebben of jij een afmeting specificeert, geen hoogte of breedte. Je body en html elementen hebben dus ook geen hoogte, waardoor je #header (die 600% van zijn parent, in dit geval is) ook 0px hoog is. Dit is op te lossen door je html en body een minimale hoogte van 100% te geven, maar een nieuwere oplossing die wat beter en minder slordig is, is om de eenheid vh te gebruiken. Deze geeft het percentage voor de hoogte van je viewport (browservenster) i.p.v. die van zijn parent. Door je #header dus height: 600vh; te geven, wordt hij zes keer zo hoog als je viewport (past zes keer in je scherm).

Alles samengevat heb ik de verbeterde code hier opgeschreven: http://jsbin.com/xowokegawu/edit?html,css,output