Hoe zet ik uit dat ipad en iphone automatisch dezelfde website openen?

Als ik nu op ipad via safari een website bezoek zie je op iphone safari dezelfde website. Andersom ook. Dus stel ik zoek iets op ipad over een auto oid dan staat diezelfde zoek pagina ineens op iphone, zonder dat ik iets op iphone heb ingetypt. Ze connecten of synchroniseren of zo. Siri suggesties of zo.
Hoe zet ik dat uit?
Ik vind dat erg vervelend.
Bedankt.
Ik heb alles van siri uit staan en toch geeft ie suggesties .
.
Ook heb ik de gegeven suggesties al weggeklikt dat deze niet meer gegeven mag worden. Toch steeds WEER diezelfde suggestie. Gekmakend

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2K
Amadea
4 jaar geleden
Wordt alles wat jij doet op iCloud opgeslagen? Dan stop je het synchroniseren van de iPhone en de iPad via iCloud->Documenten/gegevens. Schuif de knop Documenten/gegevens uit.

Antwoorden (1)

Werk je via icloud, en heb je op beide apperaten de zelfde icloud adres en instellingen?
Dan is dit de veroorzaker de beide apparaten synchroniseren zich via icloud dit kan je in instellingen uitzetten en ook bepalen welke programmas wel en niet mogen synchroniseren