Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het gevolg van alle coockies verwijderen?

Stel je verwijderd alle coockies op je ipad. Welke gegevens ben je dan kwijt? Ik weet namelijk niet meer alle wachtwoorden van de sites waar ik nu automatisch word ingelogd bij bezoek.
Als ik alle coockies verwijder, moet ik dan overal opnieuw inloggen met ww etc?
Ik had eerder de vraag hoeronder gesteld maar niemand weet het antwoord. Nu wil ik proberen wat die coockies gaan doen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Amadea
6 jaar geleden
Op mijn Windows-laptop zit er verschil tussen of je alleen Cookies verwijdert, of ook Actieve aanmeldingen en de Formuliergeschiedenis. Maar ik heb er geen weet van hoe dat werkt op Apple-apparaten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Op een tablet kan dat niet dacht ik
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat ligt eraan, vaak slaan websites meerdere cookies op. Een van deze cookies bevat dan je inlog gegeven andere weer niet. Bij de meeste webbrowser is het mogelijk om een onderscheid te maken bij het verwijderen van cookies. Google: Cookies verwijderen [naam webbrowser]

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Je wachtwoorden ben je dan ook kwijt.

Lifewire.com
Het verwijderen van cookies van een specifieke website is handig als je niet wilt dat al je gebruikersnamen en wachtwoorden worden gewist van de andere websites die je bezoekt.
Je kunt cookies van een specifieke website verwijderen door naar de geavanceerde instellingen bij de Safari-instellingen te gaan.
Ga vervolgens naar Websitedata.
Vul in de zoekbalk rechtsboven de websitenaam in.
Tik rechtsonder op Wijzig en tik op het rode symbool voor de websitenaam.
Tik ten slotte op Verwijder.
(Lees meer...)
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt! Het heeft gewerkt.
SimonV
6 jaar geleden
Graag gedaan. De storing bij de Telegraaf is nu dus verdwenen? Ik hoopte dat mijn advies zou helpen, maar was er niet 100% zeker van.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing