Hoe krijg ik deze viezigheid van mijn geribbelde laptop?

Ik heb een laptop waarvan de bovenkant een patroontje heeft een beetje geribbeld er zit allemaal viezigheid tussen ik krijg het met niks eraf water, babydoekjes, wattenstaafjes alles geprobeerd het wordt ook niet minder zit de viezigheid gewoon vast ofzo? Want het zijn ook vlekken weet iemand hoe ik het eraf krijg!

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.6K
paulus811
4 jaar geleden
Heb je het al eens voorzichtig met een tandenborstel geprobeerd?

Antwoorden (2)

Het kan gaan om vlekken of krassen.

Benodigd:
1/4 kopje afwasmiddel
Warm water
Emmer
3 zachte doeken
Pluisvrije handdoek
Plastic polish

Meng 1/4 kopje afwasmiddel met warm water in een emmer. Dompel een zachte doek in de emmer en maak het laptopdeksel hiermee schoon.
Droog je laptopdeksel met een pluisvrije handdoek. Zorg ervoor dat je de krassen grondig droogt.
Giet wat plastic polish op een schone, zachte doek. Wrijf de doek in een cirkelvormige beweging over de krassen.
Veeg de laptop daarna schoon met een schone doek.
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
dankjewel, ik ga het straks zeker proberen!
paulus811
4 jaar geleden
Een emmer met een kwart kopje afwasmiddel? Daar poets ik het halve huis mee!
Voor dit soort dingen gebruik ik het spuitflesje van de opticien (om bril te poetsen; bevat o.a. een beetje alcohol en schoonmaakmiddel) met een microvezeldoekje. Heb je geen spuitflesje voor je bril gebruik dan Glassex en een drupje afwasmiddel.