Welke alienware moet ik kopen?

Ik sta op het punt om een alienware te kopen alleen ik wou nog weten wat het verschil is tussen een "alienware m11x" en de "alienware m11x r2". Welke is beter?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alienwares zijn niet zo bijzonder qua hardware, of je moet een hele hele dure kopen. Je kan beter een laptop voor dat geld uitzoeken met de best mogelijke GPU als je wil gamen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://tweakers.net/pricewatch/299097/medion-erazer-x6816.html#tab:info

Antwoorden (1)

Ik wilde dat ook en ben toen uiteindelijk voor een Asus gegaan met nog betere performance en ik moet zeggen de recensies die ik vergeleek met de Alienware laptops en die ik nu heb waren echt groot. Heb mn info van youtube en google gehaald. Alienware zou te duur zijn voor wat je ervoor krijgt. En als je problemen hebt dan zijn ze minst klantvriendelijk, als ze al reageren... Informeer je daar goed over zou ik zeggen. Succes

de Aus die ik heb is trouwens de G74S