is er een app die iets automatisch kan afsluiten?

Hallo, ik ben op zoek naar een app voor de pc die na een bepaalde tijd een programma op de pc kan laten afsluiten. Bijvoorbeeld omdat ik de tijd vergeet als ik aan het internetten ben, dat ie het automatisch na een uur afsluit. Is hier een programma voor?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Reddie
7 jaar geleden
Daar hebben ze wekkers, kookwekkers en tijdklokken voor uitgevonden.
paulus811
7 jaar geleden
Ik denk dat je pc niet opknapt als je steeds afsluit door de stroom ervan af te halen.
SimonV
7 jaar geleden
Als je handig bent met programmeren, zou je het volgens onderstaande bron met Autoit kunnen doen (Werkt in ieder geval tot en met Windows 8). http://superuser.com/questions/354459/auto-terminate-a-windows-application-after-a-given-amount-of-time
Reddie
7 jaar geleden
@paulus811
Dat is geen enkel probleem als je zorgt dat je geen openstaande wijzigingen hebt.
SimonV
7 jaar geleden
Vraag verkeerd gelezen, m'n reactie klopt niet... Sorry.
SimonV
7 jaar geleden
Misschien is InternetOff wat: http://crystalrich.com/internetoff/

Het beste antwoord

Als het gaat om internetten, dan kun je een browser addon gebruiken als Leechblock. Die kun je instellen dat hij na zoveel minuten of na een bepaalde tijd een site blokkeert.
Ik heb het zelf zo ingesteld dat ik maximaal 20 minuten per uur op 9gag, Facebook, en Tumblr mag zitten, en doordeweeks blokkeert hij alles na 22.00 uur, zodat ik op tijd naar bed ga.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je hebt ook programma's als Cold Turkey: https://getcoldturkey.com
Die kunnen alleen internet/websites blokkeren op bepaalde tijden, maar ook programma's en games. Deel van de functies is wel alleen in de betaalde versie.
Ritsuka
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heel erg bedankt