Hoe kan je dat oranje geknipper van msn vensters in de windows startbalk uitzetten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het oranje geknipper is helaas geen onderdeel van msn maar zit in Windows verwerkt. Je kunt helaas niet tegengaan dat de balkjes in de taakbalk oranje worden. Het geknipper kun je wel tegengaan (windows XP, vista zou ik niet weten): Ga naar: Start > Uitvoeren > Type: "regedit" en klik ok. Op dit moment opent de Register Editor. Bij de register: HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop staat de waarde: ForegroundFlashCount Als je rechterklik doet op deze regel kun je de waarde van 3 naar 1 veranderen. Dit betekend dat het constant oranje blijft en niet knippert. De waarde 0 schakeld het knipperen helaas niet uit, maar betekend oneindig. Succes

Kun je niet uitzetten, het betekend dat het iets is wat je nog niet gelezen hebt of hebt bekeken, dat heb je soms ook wel is als je gewoon op internet zit

er is wel een manier om al die gespreksvensters gezamelijk te verbergen. door middel van MSN Plus. en dan met een short key. Ctrl + space dan verberg je msn laat maar zeggen.. ben je er ook van af als je er niet op zit te wachten..

Nee, msn is zo ontwikkeld. Ze makers hebben deze functie er standaard ingezet zodat je kan zien dat er nog mensen tegen je chatten. En anders moet je ebuddy gebruiken, die heeft dat namelijk niet.

Is niet uit te zetten. Ik weet niet meer wat de optie deed maar ik heb deze uit gezet: - Extra - > Opties - > Meldingen - > "Geef een melding bij een chat bericht". En verdere opties: - Vinger voor de balkjes houden - Onderste cm van je beeldscherm zwart verven - Eraan wennen - Ander chat programma nemen. Succes! ;)

Je zou ook je taakbalk zo kunnen instellen dat hij uit het zicht verdwijnt als je er niet met de cursor boven zit...dan zie je het geknipper niet...zo gauw je dan weer met je cursor aan de onderkant van je monitor komt, verschijnt de taak balk weer... Dit is natuurlijk slecht symptoombestrijding...maar misschien voorkomt het ergernissen en/of stress... Toegevoegd op 22-04-2009 11:53:59 oh ik had Andy zijn antwoord nog niet gezien... sorry, nu lijkt het of ik zijn antwoord had gebruikt... Toegevoegd op 22-04-2009 11:54:33 Andy zijn reactie bedoel ik...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100