Ik probeer een film af te spelen in windows mediaplayer maar hij stopt telkens

Soms geeft ieeen foutmelding en soms stopt ie gewoon en sluit af.
Heb een windows xp

Toegevoegd na 9 minuten:
De film is gedownload
Kan het zijn dat de film te groot is?
Hij is 1280 pixels breed en 552 pixels hoog.
Mijn beeldscherm is 1360 bij 768

Toegevoegd na 10 minuten:
Wacht dan kan ie niet te groot. Zijn

Toegevoegd na 27 minuten:
Nu staat er dat het beeldscherm stuurprogranna net reageert

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke foutmelding?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast de foutmelding graag ook het formaat van de film (divx, avi, wmv, blue ray)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Avi en ik ook iets ven xvid en 720 dp of zoiets
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Avi 720p xvid
Bij de foutmelding staat alleen dat ie afgesloten moet worden

Het beste antwoord

GOMplayer is een bulletproof player die ook beschadigde bestanden afspeelt door er voorbij te lopen...

hele fijne player
http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-x-b-a-x-y.htm

Toegevoegd na 40 seconden:
Als Gom ook stopt, heb je waarschijnlijk een virusbestand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Speel je de film van internet af? Stel dan een grotere buffer in, dan laadt hij meer film van internet, en moet je niet zo vaak wachten tot er weer een stukje film gedownload is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je hem hebt gedownload raad ik je aan om VLC Media Player te downloaden. Daarmee speel je alle films vlekkeloos af.