Kan met mijn IPhone (T-Mobile abonnement) geen mail versturen.

Ik heb een abonnement van T-Mobile (die kunnen me niet helpen) en een internet account bij XS4ALL. Sinds kort wil verzenden niet meer. Via WIFI wel. Ben al even op internet aan het zoeken geweest, maar kom er niet echt uit.

Toegevoegd na 2 uur:
Heb even met de XS4ALL internetvraagbaak gebeld en die hebben me geholpen. Ik heb hun SMTP instelling gekregen. Opgelost dus!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je XS4All account niet weet dat je op een mobile device wertkt, zou het met de IP range te maken kunnen hebben. Maar dat zou XS4ALL je zo moeten kunnen vertellen. Heb je in de mobiel de juiste uitgaande -smtp- server ingesteld, en voorzien van correcte gebruikers gegevens?