Minecraft, Wat heb je aan een zadel (saddle) op Minecraft?

Wat kan je met een zadel op Minecraft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Daarmee kun je op varkens rijden. Het is vrij nutteloos aangezien je de varkens niet kunt besturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee ik vind het zonde van m'n leer :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze niet maken zonder mods. Je kunt ze normaal gesproken inderdaad alleen vinden in Dungeons.
Je kan hem op een big plaatsen en er dan op rijden, je kan dan niet sturen, maar wel het varken slaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt er mee op een varken (pig) rijden. Ik zou dit echter niet doen, aangezien je er alleen af kunt door het varken te doden en dan ben je je zadel kwijt+je krijgt dan niks van het varken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt er ook af door rechts te klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...en daar ging een heel nieuwe wereld open voor Jenz! :P
Als je een paard getemt hebt kan je een zadel op hem plaatsen, hierdoor kan je op hem rijden.