Ik vermoed dat je bedoeld hoe je dat als achtergrond op je pc kunt plaatsen.

Ga naar je bureaublad (waar nu waarschijnlijk zo'n standaard windowsfoto op staat). Klik hierop met de rechtermuisknop, ga naar eigenschappen.
Kies het tabblad Bureaublad. Klik op de Bladerknop, zoek jouw foto op, klik op OK en je huisdier staat op je computer als achtergrond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je camera heeft waarschijnlijk wel een USB kabeltje waarmee je de camera aan je PC kan hangen & over kan copieren. Anders moet je een card reader (een kaard lezer) kopen bij een electronica winkel) en je geheugenkaartje hiermee uitlezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door de usbkabel die bij je fotocamera/telefoon zit te koppelen aan je pc.

en de bhijbehorende software installeren.

meer kan ik je nog niet vertellen omdat je vraag niet helemaal duidelijk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ook mogelijk is: je maakt een foto van je huisdier met je mobieltje, en verzendt hem dan naar je emailadres.
Je slaat hem op in Mijn Afbeeldingen. Als je hem als achtergrond op je bureaublad wilt plaatsen, volg je de aanwijzingen van Cath.
(zo doe ik het, want ik heb geen digitaal fototoestel).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een foto van je huisdier. Druk deze af en plaats de foto in een lijstje op je computer. ;-)

Indien je de foto als achtergrond wil hebben, lees de beschrijving van Cath of doe een rechtsklik op de gewenste afbeelding en kies 'set as wallpaper' / 'kies als achtergrond'. De folder met de afbeelding(en) moet dan wel als miniaturen (?) (Thumbnails) staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een digitale camera hebt, zit er waarschijnlijk een USB-opening aan. Doe je USB-snoer in de camera en in de computer. Kopiëer de foto('s), ga naar de map waar je hem/ze wil zetten en plak ze daar!
Bronnen: