wat moet ik doen als je de grafiek in word niet kan zien?

Ik maakte een grafiek en vulde alles in bij Exel. Maar bij word zag ik niks bij de grafiek. Wat moet ik nu doen???????

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Het makkelijkste is om de grafiek helemaal in Excel te maken en vervolgens de grafiek daar te selecteren en vanuit Excel te kopiëren (CTRL+C), dan naar je Word document te gaan naar de plek waar de grafiek moet komen en daar dan te plakken (CTRL+V).