hoe kan ik online gaan met ps3?

Heb ps3, met killzone 2 kan ik wel online gaan, 2dehands gekocht. Maar met saints row 2 en dirt niet. Moeten ze nog geupdate worden en hoe doe ik dit? Of moet het automatisch geupdatet worden? Of ligt het eraan dat hij 2de hands is. Maar killzone 2 werkt ook, deze is echter ook 2de hands.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet alle games hebben een onlinespel. Het maakt niet uit dat je 'n 2e hands spel hebt. Wanneer je 'n spel voor de 1e keer in je PS stopt wordt er automatisch gezocht naar updates.

Antwoorden (2)

Op de PS3 moet je eerst een gebruikersnaam aanmaken op het Playstation network.
Updaten doet de PS3 zelf als dit noodzakelijk is en zel er dan ook om vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je heb een router nodig.
Misschien heb je hier wat aan?