Krijg je brieven opgestuurd van Unibet nadat je je geregistreerd hebt?

Ik zou graag eens willen gokken op voetbaluitslagen maar krijg ik dan brieven opgestuurd naar mn thuisadres?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@Heyhallo, als je met gokken wilt winnen kun je beter zelf een goktent of goksite opzetten. Die winnen namelijk altijd.

Antwoorden (1)

Nee dat krijg je zeker niet alles gaat online of je moet fraude plegen of zo iets dergelijks. Verder zou ik wel goed oppassen als je nog minderjarig bent 18- want als dat niet zo is vragen ze vaak voor verificatie en als je dat niet kan verfieren is je account blocked en ben je je geld kwijt.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+Jort150,Unibet (geregistreerd op Malta) betaalt inderdaad niets uit als je de registratiegegevens onjuist invult.Maar verlies moet je wel vergoeden.
https://www.emerce.nl/nieuws/unibet-verlies-nederlandse-gokker-vergoeden