Wat is de beste internet router voor een dansschool met in alle ruimtes TOP bereik!!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Er is heel veel mogelijk, bijvoorbeeld:
-een Draytek 2910
-een Gigabit-router, de DI-724GU van D-Link
-een Cisco Small Business Router
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De allernieuwste router van Fritz Box is hiervoor uitermate geschikt. Leest U de (technische) specificaties op de volgende pagina :

http://www.fritzbox.eu/nl/products/FRITZBox_Fon_WLAN_7390/index.php

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is moeilijk te zeggen welke en eventueel hoeveel routers je nodig hebt.

Als er al internet (bedraad of draadloos) is, is een krachtig access point een beter keuze dan een router. Met een access point kan je het bestaande internet signaal opvangen, versterken en weer doorzenden (repeater mode)

Goede keuzes zijn de access points van het merk Engenius. Deze zijn zeer krachtig en betaalbaar in vergelijking met de cisco oplossingen.

De Engenius ECB-9500 of M-35 zijn geschikt voor deze toepassing. Mochten jullie een systeem plafond hebben, dan is montage aan het plafond ook mogelijk. Bijvoorbeeld met de Engenius EAP-9550 of M36.

Als nog niet alle ruimtes optimaal zijn gedekt kan er gemakkelijk een tweede access point gekoppeld worden. Zo kan er voldoende dekking gerealiseerd worden.