Hoe maak je windows verkenner donker?

Ik ben me al bewust van de donkere app modus en die heb ik uiteraard aanstaan. Alles is donker, behalve mijn windows verkenner, die ik juist het liefst donker had gewild. Iemand een idee hoe dat moet? En gelieve niet met hoogcontrast aankomen, dat werkt best slecht.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (1)

Rechtermuisklik op het bureaublad
Personaliseren
Kleuren (linker kolom)
Beneden aan de pagina, donkere modus aan
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Zoals ik in mijn beschrijving beschreven heb, heb ik dat al eerder gedaan. Helaas werkt dit niet op mijn windows verkenner..
LeonardN
5 jaar geleden
Dat is vreemd. hier werkt dat perfect namelijk. Welke Windows build draai je? Windowsknop type: System information
Ik zit op 17763