Heeft iemand een plek waar te zien is hoe Gmail er uit ziet?

Ik ben zo gewend aan pidgin en windows live, dat ik me afvraag of ik wel over wil naar Gmail.
Nu zie ik een hoop blabla er over, maar eigenlijk geen afbeeldingen, en aangezien ik visueel ben ingesteld...

weet iemand wat afbeeldingen te vinden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

De beste plek om zulke afbeeldingen te vinden is: op Gmail zelf.

Open een account op Gmail, maak je eigen gmail-adres aan, en speel er een tijd mee. Stuur mail van je gewone mail naar je Gmail en andersom. Van je werk naar je Gmail en terug. Laat vrienden die een ander systeem gebruiken eens mail naar je Gmail sturen.

Zo zie je niet alleen hoe het eruitziet, maar ook hoe het "aanvoelt" om ermee te werken.
Cryofiel
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
okay okay, ik ga al, ik ga al :-))
Cryofiel
14 jaar geleden
Ja, SonjaD was me net voor. We hebben ongeveer gelijktijdig zitten typen. SonjaD had minder woorden nodig en was daardoor net iets sneller.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vond t grappig. :-))

Andere antwoorden (5)

Zie de link.

Overigens is het aanmaken van een account gratis (en snel) dus je kunt het ook zelf uitproberen zonder gelijk over te moeten stappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf onlangs de overstap gemaakt van Windows Live naar Gmail en ik kan het je zeker aanraden. Veel meer overzicht en gebruiksgemak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie plaatje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon een account aanmaken, gratis , en spelen om uit te proberen.

Na een poosje in de instellingen je hotmail en al je andere email accounts instellen, en je hebt 1 plek waar AL je email trerechtkomt en die ene plek kun je benaderen vanaf elke pc met internet verbinding. Als je antwoord, dan denkt de ontvanger dat je het met dat betreffende accoiunt doet. Ideaal!! en het gebuikersgemak is super. En veel minder kleuterversieringen als hotmail. De Advertenties zijn heel klein en alleen tekst, maar als ze je storen kun je ze gewoon uitzetten.
Super in functionaliteit - goedkoop (gratis) - eenvoudig in gebruik - mooi. Net Apple.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan bij google afbeeldingen kijken met de zoekterm: gmail.

even iets leuks om gmail mooier te maken:

installeer firefox
ga naar de addons site
toets in bij zoeken GMAIL REDISIGNED