is het niet waard tenzij er nog belangrijke documenten op stonden, voor 100 euro heb je tegenwoordig en tb externe harde schijf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocht het zo zijn dat er nog belangrijke, onvervangbare documenten of andere data op die schijf staat, dan zijn er bedrijven die gespecialiseerd zijn in het achterhalen van alle nog leesbare gegevens op beschadigde harde schijven. Dit kost echter een aardige duit geld, dus het is verstandig dergelijke acties alleen uit te voeren als het echt heel hard nodig is.